Denice idag ÄR det en månad kvar tills du kommer

Egentligen är idag en ganska tråkig dag. Har massa grejer som jag måste göra för att vara en bra hemmafru, bla säga upp mig från mitt ena jobb som jag inte ens har börjat på ännu, tvätta, diska, plugga, städa lite i huset och göra mig lite snygg och göra ansiktsmask och lite sånt där som jag inte har gjort på länge.

Igår var jag och Stella en sväng på Chang Bar, satan vad det inte kändes som Chang Bar! Men några saker var sig lika,  personalen, den extremt höga musiken och stormvindarna från alla tusen fläktar. Men det var fireshow och grejer, superfräscha toaletter (riktiga toaletter), en megastor bar och nya bord med supervassa kanter som jag slog i med armbågen och har därför inte en 100% skinntäckt armbåge idag.
Undrar hur det gick för lilla Stellisen som skulle upp och jobba klockan åtta i morse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0