Han blir bara snyggare och snyggare

Nu har jag väntat i över en halvtimme på att ladda upp en bild här men sen sket det sig. Sånt händer.
Det viktigaste är att klockan nu är typ ungefär kanske inte tjugo i nio på morgonen och jag är uppe! Har vart vaken sen innan sju, vaknade innan Ris alarm ringde. Har lagat mig en liten sallad såhär på morgonkvisten och den får saliven att rinna till. Råkade göra det för jävla stark, hade i fyra ganska saftiga superspicy chillis till den lilla portionen jag lagade så nu sitter jag här med svidande magsäck, mun och läppar och skyller endast mig själv.
Igår var vi på Chang bar och spanade på lite kött. Köttet i fråga var ganska tänd på mig.
Jag var inte så tänd på köttet. Men lite sugen blev man ju allt.
Det viktigaste var att sen åkte jag hem till min boyfriend och hans lilla bästis som låg och slaggade på soffan. Han ska stanna här i några dagar så nu gäller det att passa sig, han är supermuslim och ber fem gånger om dagen och har sig. Han är inte heller så van vid faranger men vid middagen igår försökte han, han sa Thank you och Very good och det uppskattades.
Bilderna på Ri som han tog med sig från Trang är gorgeous! Jag ser på bilderna och konstaterar att.. Män åldras snyggare än kvinnor, dvs att när han var 18-20 bast såg han ut som 40 och idag några år senare är han aningen snyggare. Iaf i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0