Här kommer en liten sneakpeak på mitt nystädade hem

Utflykt idag! Fossil beach, fiskfarmen och marknaden i Ao Namao. Fyndade ett par svarta jeansshorts på marknaden, som jag har letat innan. Vill egentligen ha lite mer "jeansfärg" men nu får man ta det som erbjuds. Hittar man ett par shorts som man lyckas klämma ner sina fylliga skinkor i får man helt enkelt slaska fram 199B och ta med sig dem hem. Inte ofta det händer liksom.

Annars har jag lagat biffsallad till mig och min man. God smak, svårtuggad biff men ack så vackert för ögat. Till efterrätt blir det vattenmelon importerat från Ao Namao den med. Blir en sen kväll ikväll, klockan är ju redan tjugo över elva ta mig tusan.

Nu ska jag försöka ha tålamod och ladda upp bilder på vårat underbart inredda hem.


Sovrummet blir det inga bilder på idag för det var inga fina lakan i sängen haha. Plus att det är en kombinerad klädkammare/sovrum på samma sätt som att köket är ett kombinerat kök/förråd. Döm oss inte för hårt, inredning är ju inte direkt thaiars starkaste sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0