Jag hade rätt igen

Teet smakade bajs, det var ju också fel sort så det var ju liksom inte bara mitt fel. Jag lovar att det hade smakat illa även med rätt sort.

I morse ringde Madde och storbölade* för att hon hade ramlat med cykel så jag susade dit och plåstrade om hennes svullna sår på benen. Hällde lite alkohol/etanol på henne och talade uppmuntrande till stackarn. Påminde även henne om att stämma sin boss som lånat ut cykeln till henne.
Sen åkte vi hem till mig och käkade lite nudlar och äckligt godis sen gick vi och lekte med Leo. Han körde karate och muay thai men visade även sin feminina sida och pussade och kramade på sin lilla robot.


Och sen nu har jag före och efter bilder på vårt supermoderna kök


Såja det är nog för ikväll. Nu ska jag gosa med min lilla apa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0