Loonelyy, I am so loonely

Jag går runt och sjunger i mitt hem All by myseeeeeeeeeeelf (och tänker lite på när jag och Emmy reste runt, mest i Malaysia bland alla älskande par. Och vi). Hela dagen idag har jag städat och funderat på att verkligen storstäda men inte riktigt kommit till skott. Det är ändå ingen som kan se hur fint jag gör. Deprimerad? Oh ja.

Ri ringde iaf idag och sa att han skulle sno ALLA bilder som han hittade på sig själv där hemma i Trang och ta med till mig. Han sa att alla bilder han hittills hittat är supersnygga, "Självklart är de det, det är ju jag på bilderna." Jag börjar fundera om det är dåligt för thailändare att säga att de är fula. Alla i det här landet är ju så jävla självsäkra, därför måste jag bara fråga Ri hela tiden om han tycker att han är snygg och svaret blir alltid "Ja det är väl klart, varför skulle jag inte tycka det?" Haha you gotta love it!

Imorgon är iaf Madde ledig!! Wooh, hon har bokat in mig heeeeeela dagen så imorgon kommer nog att gå lite fortare än idag som har varit jordens längsta och tråkigaste dag. Stella var här i typ fem minuter på eftermiddagen och det var dagens höjdpunkt. Också dagens enda konversation om man inte räknar genom telefon och när mannen i affären sa att jag skulle betala 23 baht för mina ägg och kokosmjölken.

Kommentarer
Postat av: Stella

Browneye day today nah... Pratade med mannen min och jag följer gärna med ut på en öl ikväll. Behövde ej åka till Koh Lanta :) Vart ska vi fara, finns det nån bar som heter nått förknippat med dagen till ära?



P.S. I saw your browneye today and then i drove away, I miss your browneye (*)

uuhuuuuuu..

2010-11-17 @ 07:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0