Och så kom Polly

..är på teve nu. Är jag glad eller vad?
Så kul när man får tillfälle att titta på något annat än Van Helsing-äckelfilmer och annat tråkigt som wrestling med tjocka män i tangatrosor. Igår var ju sista avsnittet av Gossip Girl också.

Men igår på dagen var ju jag och Madde på en liten utflykt till Shell Fossil Beach eller vad fasen det nu kan tänkas heta. Såg munkar, en katt som var rätt lik Katitsi men inga fossiler. Vi ville inte betala 200B för att kolla på en strand, kanske om jag hade fått studiebidrag hade jag kunnat betala eftersom det är ganska mycket vad mina studier handlar om. Får väl ta med mig Ri dit någon gång, är ju lite billigare om man har lyckan att vara thai, 20B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0