Onsdag 101110

Igår var jag på tur. Ganska flådig tur om jag får säga det själv.
Solnedgångskryssning på en 23 meter lång segelbåt gjord av trä. Där ska jag steka runt hela vintern medan ni bleka stackare i Sverige ska pulsa fram i snön under den kallaste vintern någonsin (har jag hört att det ska bli).
Skaldjursbbq, skön musik och solsängar som skänkta från ovan kommer att bli min vardag.
Bilder kommer inom kort!

Idag: Inte en lika glassig dag. Ska väl trycka lite godis nu, väcka Ri som har ledigt idag=sussar kudde som bara den, och sen hitta på något skoj. Kanske åka in till Krabi town och shoppa en ny mobil till honom. Inte jag då. Han måste ju köpa en ny eftersom hans nya touchtelefon numera tillhör mig. Jobbigt att vara generös ibland, därför ser jag till att inte vara det allt för ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0