Panda!!


Här är min fina halloweenpresent som jag fick av Ri igår. Lite för sent men ack så vackra, jag älskar ju pandor. Men inte vilka pandor som helst utan det ska vara Linping och hennes mor. (Två kinesiska pandor som finns i Thailand. De är kända och har en egen tv-kanal där man kan kolla på dem 24 timmar om dygnet, extremt roligt och intressant. Därav pandor i present. Han tänker på allt den där killen.)

Det gick hur som helst bra på sjukan. Blodet är perfa igen.

Ska ju börja jobba idag då, ska först och prata med en annan kille som förhoppningsvis har ett annat jobb till mig, är inte helt hundra på att jag vill jobba hos optikern.. Så nu hoppas vi på det bästa och att jag kan bestämma mig om jag nu får ett val. Måste skynda mig nu, mötet börjar om 25 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0