RI FISER JÄTTEMYCKET, INTE JAG

WOOOOOOOOOOOOOOOH nu jävlar har strömmen kommit tillbaka.
Har hängt med Stellisen hela dagen och runt två-tiden hörde vi ett KABOOOOOOM och ett till och några små skrik så vi trodde att rödskjortorna hade anlänt och börjat bomba. En liten stund senare gick strömmen och sen såg vi vad som hade hänt. Ett träd hade dunsat ner på vägen och dragit med sig elledningarna till hela jävla Klong Hang. Så det har varit svart och tyst sen dess. Fick för en stund sen damp efter att ha käkat lite fisk och ett stekt ägg (tur att man har gasspis) så vi körde en sväng med moppen, spanade bland annat in olycksplatsen från gårdagen, hemska minnen kom tillbaka. Strömmen kom även tillbaka precis när vi kom hem och jag blev överlycklig och rusade till datorn. Hehe.
Nu jävlar blir det movienight! Ska knapra mina små salta mandlar och njuta av the electric city som min käre man kallar electricity.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0