Snälla inget regn på dagen imorgon

Dåligt väder heela dagen! Stella kom och väckte mig vid elva idag för en lunch/frukost aka brunch, kylan var ett faktum, tolv minuters solsken och sedan regn konstant sen klockan ett idag, klockan är nu snart elva.
Har vart och fixat massa busigheter i Ao Nang på kvällen och blivit ganska nerkyld trots rejäl klädsel; jeans, tjocktröja och fodrad regnjacka. Yes, believe me Thailand is not very hot at the time.
Det blev pizza till middag för att fira dagens bravader, dock fick jag smaska i mig den dyrgripen helt själv för något har hänt med Ri. Han har slutat tala, jag med för jag är lite trött på att försöka luska ut vad som är fel.

Imorgon hoppas jag verkligen på bra väder! Då menar jag inte solsken, jag menar ruskigt mulet och kalla nordanvindar men inte en droppe regn och inte luftfuktighet på 99% för om vädergudarna är med mig imorgon har Ri lovat mig att vi ska på utflykt!! Woh, som jag vill att detta ska hända. Måtte det icke vara regn.
Vi ska åka till Tiger Cave.

(He he he kollade HUR kallt det är här nu.. 25 grader.. plusgrader.. kanske inte ska klaga så mycket över kylan, har hört att det är några grader kallare i Sverige. Men jag har ju flytt landet av en anledning.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0