I will survive

Fint väder ute idag. Kanske ska bege mig en sväng till stranden. Det är ju bara så jävla tråkigt att en liten del av mig dör för varje minut, iaf när man är ensam. Men en dag på stranden ska jag väl klara innan Mathilda kommer. Jag har en känsla av att hon kommer vilja hänga där rätt mycket så jag måste gå dit nu och skaffa pyttelite mindre vit färg så jag inte bränner mig sönder och samman senare. För när jag går till stranden är jag väl där högst två timmar men jag vet att när Mathilda var här senast med sitt lilla pack var det från tidig morgon till sen kväll som gällde.

På måndag någon gång kommer hon! Guu så kul!
Och på måndag händer en annan lite rolig grej. Lelles (aka Leo) päron ska på utflykter båda två så han ska leka med mig hela dagen! Vi kommer ha SÅ kul så länge han inte lägger en fet hög med bajs, då vet jag inte vad jag ska ta mig till. Får se till att inte mata honom så mycket så det trycker på.

Men nu jävlar ska jag ladda upp lite bilder från vår utekväll

Jag och Ben sjunger en duett som jag kunde texten på till 100%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0