Vad är det här för något?

Kan någon berätta för mig om jag missuppfattat hela grejen eller? Personen/personerna som gjort denna video.. Vad vill de? Utrota islam? Den här farliga religionen som kommer för att överta världen? Ska vi börja utrota muslimer nu? För de kommer TA ÖVER VÄRLDEN FY FAN. Eller är det bara jag som missuppfattat?
Förstår inte grejen att det skulle vara så jävla hemskt för det är ju i grund och botten en ganska bra religion (fast det är väl nog alla religioner i teorin?).

Kommentarer
Postat av: Denise

Hejsan, fin blogg du har! Vad händer ihelgen då?:) Själv fyller jag år, kika gärna in och säg grattis imorgon(A)

Ha en bra kväll!

2010-11-18 @ 17:46:11
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0