Har mycket att lära

Sorry Lisenfisen kan inte skypa för mitt internet är inte friskt nog för sån kontakt.

Hur som helst är inte jag sjuk även fast jag nästan ville dö igår..
Vi gick till den nya baren i Ao Nang Mod Keaw (eller något sånt, vi kan kalla den botten upp) i förrgår jag, Madde och Stella. Ojojoj vad full man blev. Invigde min nya bucket med lite Sato i (en flaska till mig, en till Stella) innan vi gick ut och det gjorde susen. Sen blev vi bjudna på en jävla massa dricka och sen så misstänker vi ju allihop att Ben (sångaren i bandet) är liite kär i mig så vi fick ju självklart ännu mer dricka. Lilla ovana jag som inte hade en tanke på att dricka varannan vatten mådde alltså inte super igår.
Var ändå på Hippies bar igår kväll en sväng med Ri men jag satt mest där och gjorde mitt bästa för att vara social mot Ris engelska päron.

Imorgon blir det Krabi town för mig och Stella. Ska försöka förlänga våra visum i 30 dagar och på torsdag ska jag åka på tur med hela engelska familjen. Ja nu jävlar händer det ju grejer varje dag. Idag har jag pluggat järnet igen, tvättat, umgåtts med TVÅ kompisar och lagat lite käk till min hardworking man. Han ligger nu däckad på golvet och lyssnar på Basutbudet mot sin vilja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0