Herre


Jag hoppas att denna stora blänkande panna kommer hem från jobbet snart och lagar mat med mig. Eller har köpt lite bananer och iste på vägen hem till mig. Hur som helst hoppas jag mest att han kommer hem snart.

Om tre dagar kommer Madde och jag har inte hittat något hus till henne. Hon ska bo hos mig när hon kommer men vill hon inte sova på mitt kakelgolv så har vi ännu ett problem. Eller så har hon bara sina prylar här och sover hos PP..

Jag har på senare tid blitt allergisk mot Ris hus. Så fort jag kommer in där börjar det klia så in i helskotta på mina ben. Igår var jag prickig som en prickig korv och det beror inte på katterna. Egentligen borde jag inte skriva om hans hem här på bloggen där vem som helst kan läsa det. Den som vågar borde bege sig hem till honom och ställa sig själv frågan varför jag inte bor med honom.. Jag tror man skulle finna ett svar på den frågan ganska fort.

Annars leker livet. Vi var på Coconut bar i förrgår med Stella och hennes nyfunna vän Frida. Jag satt mest och spanade på Top hela kvällen, Ri satt mest och spanade på teven och Stella och hennes vän var sociala.

Oj herre i min lilla låda nu kom han hem min kära man! Klockan är inte ens ett! Kors i taket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0