Kattfisk

Internet idag igen, detta kommer att ruinera mig.
Igår skypade jag och Stella med Denice på något café nere på the beachroad men dom var snåla och trots att vi köpte två glassar á 69B fick vi bara använda deras internet i 30 minuter. Jävla bitch aldrig går jag tillbaka dit.
Så nu sitter jag på Tattoo de café igen och här är det härligt, har lite mumsig kycklingsallad i kistan som ligger och skvalpar.

Har en superintressant grej att skriva om bara. I förrgår hittade jag och Ri en catfish på marken, den levde. Tills den kom i våra ägor, då dog den. I igår grillade vi den till middag. Gott.


Kommentarer
Postat av: Lisen

jag hörde catfish historien från mathilda. jag dog lite smått och är väldigt glad att jag inte var med. blä.

2010-10-04 @ 19:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0