Mysiga Frida har iaf äntligen duschat

Har ju skrivit förut om att det har börjat hända saker i Ao Nang, för min del då. Den senaste tiden har jag gjort flera saker på en dag och då snackar jag inte bara om att åka till Seveneleven och köpa godis eller släpa sig hea vägen till tuktuksen och slörpa en iste, nej nej. Men det har jag ju redan skrivit om.
Hur som helst har mitt nya hektiska liv (jämfört med förut då) resulterat i att jag blivit utbränd och gått in i väggen. Eller nåt i den stilen. Har feber, ont i hela kroppen och enorma temperatursvängningar. Väldigt mysigt. Hoppas att denna natt blir skönare än den igår, Ri satt säkert uppe i en timme och baddade hela min stinkande kropp med kallvatten för han trodde att jag skulle dö eller något, han sa iaf att jag var för varm och att jag typ skulle explodera och att sjukhuset låg för långt bort.
Jag är en så mysig människa just nu. Har alla åkommor som man kan tänka sig. Typ dessa:
Feber
Svamp/psoriasis/mjäll/kronisk hudsjukdom/annan klåda i håret samt bakom öronen
Dirre
Klåda i anus

Och nu sorterade jag bort några andra saker som jag lider av som jag inte tycker är passande att skriva om här. Någon som vill komma ner och hälsa på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0