Fy

Jag är hemma men mår inte prima. Har inte haft internet heller så därför har inget skrivits här.
Har sedan i onsdags haft så jävla ont i magen och bajsat rätt så.. annorlunda. Får typ "värkar" från naveln och magsäcken och håller på att dö lite. Googlade runt lite och ser att det kan bli såhär om man äter fisk som inte är helt rätt tillagat.
Ska snart bege mig till sjukan eller något för jag står inte ut med de här kramperna! Mår så jävla illa också men det känns inte som att jag ska spy, svettas dock som en liten gris fy fan.

Idag kom Denices små kompisar hit och imorgon kommer Elin! Och Anna och Ebba också förstås.
Kul det ska bli! Hoppas bara att jag får något superpiller så min mage blir bra för om jag mår såhär kan jag ju inte leka galet. Igår kväll låg jag hemma helt ensam och krampade med magen och svettades floder.

Nu ska jag beskriva mitt bajs och mina kramper i detalj för Ri så han kan förklara detta för farbror doktorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0