Gud vilken lyckad kväll

Idag är det no TV-night hemma hos oss. Vad vi gör istället för att glo på teve?

Jo först hade vi en romantisk picnic på stranden och smidde massa goa planer om vad som händer när jag kommer tillbaka från min lilla working holiday i Sverige o ack så mysigt vi hade det.. Tills vi kom hem och Ri drog iväg till Koko för att låna ut pengar och det skulle tydligen ta väldigt lång tid.
Så SÅ jävla svårt var det inte att hålla sig borta från teven ikväll tydligen.

Anledningen till att jag ville införa en teve-fri kväll varje vecka var för att jag har tänkt ganska mycket på hur det var back in the days när vi inte hade en teve med massa roliga kanaler på. Då umgicks vi med varandra istället. Minns inte riktigt vad vi gjorde, typ pratade (jaa, jag vet jag är jättetjejig) och spelade kort och sånt där. Brottades och killade varandra på ryggen.

Men vad fasen vi gör ett nytt försök imorgon. Då låser jag dörren och gömmer nyckeln till moppen så han inte kan åka någonstans (för inte fasen kan han gå de där 7 minutrarna det tar att gå hem till Koko han är ju thai!).

Och jag tänkte inte heller sitta vid datorn på vår teve-fria kväll om ni trodde det. Det gör jag bara nu för jag vet att Ri sitter och kollar på teve hemma hos Koko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0