Lite smått uttråkad, nu ska jag choklada

Har haft en riktig Elin och Frida helg men idag kommer Anna och Ebba hem från Fii Fii.
Vi har hängt lite på stranden, lagat lite mat, kollat lite film, glidit lite moppe, svingat oss i en lian i sötvattenshålan och lökat en del. Idag var vi en sväng hos doktorn och jag kollade upp min lilla mage igen men de skrattade bara åt mig och sa att allt var prima. Dock sa han att jag skulle dra ner på alkoholen vilket jag inte förstod varför för jag dricker typ aldrig men han trodde väl att jag var någon liten partypingla. Kanske för att jag är så söt. (Så han tror att när jag går ut så får jag massa gratisdrinkar osv, osv.)

Ikväll vet jag inte vad som händer. Känns som att alla är så otaggade hela tiden och det händer liksom aldrig något. Elin, Madde och jag var ute en sväng i fredags men det hände aldrig nåt så vi drog hem. Jag vill att det ska hända något!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0