Regn, regn och en lite tyfon pa vag


Duktig min lilla Denice ar som skriver har och haller igang nar jag ligger pa stranden och steker och blir brunare for varje minut som gar. Typ. Eller inte.
Det ar inte varmt har kan jag lova, fy satan. Och idag har det vrakt ner regn fran nagon gang i natt och det slutar aldrig.
Vi akte pa tur idag och kollade pa en megastor orm, miniminiapor, faglar (Stella och Leo skulle vart med) och nagra berg som hette Chocolate mountains. Tyvarr regnade det sa mycket att nar vi klattrade upp for ett av chokladkullarna for att kolla pa utsikten sa var det helt dimmigt sa man sag bara lite at ena hallet. Hade nog vart en riktigt spannande utsikt om man hade kunnat se. Hoppade over en massa saker ocksa som att traska runt i en djurpark och aka flotte for det var sa kallt. Satt inburrad i en handduk och hade stapals men det var kul anda.
Ar helt lerig nu eftersom jag vandrat i regnet (med massa klader pa mig) under ett paraply, flipflops ar inte bra om man inte vill bli lerig over hela baksidan av benen och ryggen.

Imorgon ar sista dagen har for mig och jag letar overallt efter lite shopping men hittar ingenting! Har hittat en mumsig sak som jag ska kopa med mig till mina kompisar dar hemma om jag kan fa tag pa det igen. Hoppas for det ar nagot jag alskar.

Nu sitter jag och vantar pa att Ri ska logga in pa skype sa vi kan uppdatera varandra lite om vara liv. Han sag ju sa ledsen ut nar jag akte och ville verkligen skypea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0