Tisdag

I förrgår slutade Rajraj jobba i baren och han var arg på ägaren så han ville ut och supa. Drack lite vodka cola hemma med Jat och sen drog vi till Coconut bar. Satt vid samma bord som två svenska tjejer för det var så jävla mycket folk och då blev både Chart och Jat väldigt glada. Jag och Ri satt och kollade på när de raggade loss. Tyvärr utan framgång trots alla pappersrosor, riktiga rosor och dyra drinkar.

Igår var jag en liten liten sväng på stranden och käkade lunch men det blåste så förjävligt. Fick sand i maten och munnen och blev arg så jag åkte hem och tvättade istället. Käkade middag med Ri i Ao Nang, ankkäft, catfish och tom yam. Sen blev vi båda aströtta så vi köpte glass och åkte hem och somnade framför teven. Romantisk alla hjärtans dag va!

Idag tänkte jag kanske släpa mig till stranden en stund men jag har ingen bok att läsa så det kommer att vara megatråkigt för jag har inga kompisar att leka med idag. Anna, Elin och Ebba är på någon strand men vet inte var, Bella är på koh Lanta, Madde jobbar och Denice kan slänga sig i väggen.
Elin sa igår att vi skulle ut ikväll men jag vet inte hur det blir. Jag ska hur som helst ut och det skulle väl vara trevligt om de följde med för de har ju mest legat och sovit när de vart här och de åker ju typ hem imorgon eller något sånt.

Kommentarer
Postat av: Denice

Vadå slänga sig i väggen? jag har också jobbat idag!!!

2011-02-15 @ 14:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0