Träning

Kollar på när Ri tränar, jag spanade lite för mycket på en kille som jobbar på Coconut bar i söndags som är ganska vältränad och nu är Ri inne på sitt andra träningspass sen dess. Hehe, det var allt jag behövde göra för att han skulle börja locka fram magrutorna igen. De som gick in i någon slags dvala för några månader sen. Nu är de på väg tillbaka! Det går ju så jävla fort för honom att bli vältränad. Mina muskler ligga så himla djupt gömda bakom ett gosigt lager med fett.

Har spanat på massa vältränade kvinnor på teven så nu är det väl dags för mig med att ta tag i hopprepet och börja plåga mig själv. Har inte hoppat på tre veckor förutom i förrgår så nu är det skitjobbigt. Sjukt hur fort man tappar den där lilla konditionen och muskelmassan som tar typ tre veckor att bygga upp.

Nu: hopprep tio minuter, lite situps, armhävningar och andra muskelframkallande övningar.
Till middag blir det gottig kycklingsallad med god dressing som Elin skänkte oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0