Vad gör Denice nu för tiden?

Det har inte uppdaterats något om lilla Dennis på länge det vet jag. Varken jag eller hon har skrivit något.

Men sanningen är den att jag inte träffat kvinnan. Eller jo det har jag men mest som hastigast.

Hon jobbar ju för tusan hela tiden. Jobbar sunset nästan varje dag om jag inte har fel. Ibland vill bossen att hon ska jobba två turer på en dag men jag tror att det är lite mycket för henne. Sen har hon ju finbesök som måste underhållas. Men en sak vet jag och det är att hon är brun!

Ska nog hem till henne en sväng ikväll och ge henne en liten kram, uppdatera mig om hennes liv och sen ska jag susa hem på moppen det fortaste jag kan och uppdatera er om vad som försiggår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det uppskattar jag... Du får även ge henne en kram ifrån mig, hennes mamma som saknar henne massor!

2011-02-20 @ 01:38:06
Postat av: Emelie

2011-02-20 @ 22:26:14
URL: http://whitefeather.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tröck på fel knapp.. jaja! Jag du får se till att hon uppdaterar mera och du e grym som gör de åt henne dessutom! :D

2011-02-20 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0