Bonkers

Jag sitter hemma hos Denice och surfar på det internet som råkar finnas här men nu var det inte så bra som Denice brukar påstå. Ryktet säger att bara hennes dator tillåter internet att vara bra nog för skype och det verkar stämma. Jag som ville ha en liten skype dejt med Elin som kommer hit snart!

I morse när jag körde Ri till jobbet stannade jag på vägen hem och hade en liten frukostdejt med Stella, sörplade lite rissoppa, gnagde lite friterad deg och drack en iste. Sen åkte jag hem och lekte med datorn för att sen bege mig till stranden trots att det var molnigt. Men när jag kom dit försvann de flesta molnen och det blev oerhört varmt!
Sen ringde Ri halv två och hade slutat jobbet, första gången jag såg han innan solnedgången på typ en vecka (om man inte räknar när vi var på Tigercave). Men nu har jag kört tillbaka honom till jobb nr2.

Ikväll vid halv tolv händer något mycket spännande.... Junior Masterchef! Ja, ungefär så spännande är mitt liv just nu men det ska det banne mig bli ändring på. Får se till att göra nåt åt det här eländet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0