Gratis är inte gott

Bestämde mig till slut igår för att gå ut. Det hjälpte mot huvudvärken faktiskt fast idag var den där igen av andra orsaker. Hängde lite på stranden med Madde igår, crashade ett mysigt födelsedagskalas för en finsk brud (stackarn) och fick njuta av fina facklor, pastasallad som var himmelsk med oliver i och en hel del öl. Som någon påstår att jag brukar säga; gratis är gott. Men det stämmer ju inte, gratis är för jävla underbart heter det ju.
Efter den gratisvistelsen åkte vi till Chang bar och där var Denice och Alexandra och där bjöd Alexandra på Sangsom och det var ju förbannat snällt och ganska gott.

Idag var Rajraj lite bakis så han skippade att åka och jobba så vi har legat som två strandade valar framför teven hela dagen. Eller nej, har hunnit med en sväng på marknaden, hyrt film och hängt lite i baren och jag har skrivit en urläcker skylt som vi hängde upp där också.

Nu jävlar ska jag breda ut ett täcke över hela golvet, kasta på lite kuddar, duka upp chipsen och chokladen OCH colan och bädda ner mig och kolla på film. Skulle vara mysigt om min man kunde slita sig från fotbollen på teven också men det kanske är för mycket begärt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0