Jag hatar teknik!


Här sitter jag hemma hos Denice och använder hennes internet igen. Skulle prova att skypa lite med Elin men det gick inte sådär superbra men jag tror mest att det berodde på att hon traskade runt i slussen för det var förbannat dålig mottagning.

Har precis lyckats spärra min norska bank. Var på Ris bank igår och klurade ut swiftkoden och allt sånt där krångligt som man måste ha för att flytta över pengar så jag äntligen kunde få använda mina pengar (eftersom mitt kort är trasigt måste jag flytta pengarna till hans konto). Men nu går ju inte det heller. Awesome!
Allt jag rör vid bara RÖRs ihop till en enda smet. Vem vill säga vad med detta?
Är det konstigt att jag tapppar hoppet om ALLT som har med tekniken att göra?

Bankkortet smälter, ska beställa nytt.. Hur göra?
E-legitimationen fungerar inte, måste rigna Sverige.. Hur göra?
Jag har blockat norska banken, måste ringa Norge.. HUR GÖRA? Fattar nordnorskan ännu mindre nu.
Jag ska ansöka om studiebidrag.. Hur göra?

Jävla teknik. Varför kan man inte göra som på den gamla goda tiden? Skicka ett jävla brev.
Tummen ner för mig och teknik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0