Mm


Har precis kommit hem från marknaden. Skulle köpa lite biff till min man så han kan laga en smurrig middag till mig ikväll men när jag kom hem märkte jag att jag också råkat få med mig lite friterade bananer och cha yen, lite thailändskt iste och det sitter ju aldrig fel.

Så nu blir det till att slänga sig i soffan, slå på teven och mumsa järnet!

Sen ska jag hoppa lite hopprep..

Stella och Denice är i Surat Thani nu för Bass syster håller på att gifta sig. Ville följa med jag också men kände inte riktigt för att sova över där, så jävla kul har jag ju inte direkt haft när jag vart där tidigare och Ri ville inte följa med så det blev till att stanna hemma. Madde och hennes man skulle ju inte heller dit så dagen har spenderats med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0