Seg

Igår kväll kom vi hem vid tre, pjuh! Skulle hänga med lite till The Hut bar igår för jag ville inte sitta hemma själv och ha det tråkigt, tänkte att en kväll med massa regn så kommer ju ändå ingen sitta där så jag kan hänga lite i baren som alla andra svenska brudar gör här i Ao Nang, kanske inte på The Hut då men typ Chang bar.
Men när vi kom dit så var det massa människor där, de gick, det kom nya och så höll det på till klockan tre då jag och Ri fick tillåtelse att åka hem trots att baren inte var stängd.
Det börjar gå bra där nu.

Men nu är ju Ri supertrött! Körde han till jobbet åtta i morse sen åkte jag hem och sov, drömde att jag käkade någon jävulskt god buffé i Sverige med fläskfilé, potatissallad, skagenröra och massa gott men så ringde Ri och väckte mig klockan ett för då var han tillbaka från jobbet och ville ha hämtning. Det var ju tur för annars hade jag nog sovit hela dagen.

Måste hitta på nåt snart, kanske ska be Ri ta med mig till stranden så jag kan få en oljemassage. Har härlig träningsvärk i röven från mitt lilla träningspass igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0