Stekt

Dag tva har da. Ganska trott ar jag.
Hangt pa stranden hela dagen, druckit en massa shakes, cola och andra goa grejer och kakat en massa dyr mat och inte har jag pungat ut ett enda mynt sjalv. Jag forsoker men jag far inte betala for pappa. Sa det ar val bara att lyda.

Ikvall ska vi stanna pa hotellet och bestalla hit pizza, spela lite kort och ta det lugnt. Imorgon flyttar vi till ett annat hotell och sa ska jag forsoka leta upp en frisor och klippa av mig de har spretiga tofsarna som hanger och slanger langst ner pa hartopparna pa mig. Kanske ta en liten massage, shoppa lite, ata lite. Ja.

Nu ska jag kolla om jag kan boka om min biljett hem. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0