Välkommen Dennis!

Första inlägget i den här nya spännande kategorin.

Den handlar om Denice eller Farbror Dennis som jag hellre vill kalla henne.

Hon är lat.

Jävligt lat.

Så lat att hon inte orkar skriva i sin egen blogg. Så idag när vi låg på stranden och stekte våra vältränade kroppar bad hon mig att börja blogga åt henne. Så att hennes vänner och familj kan läsa om hennes liv. Så de blir lite gladare och får lite ro i själen. Och som den riktiga vännen jag är så kan jag ju inte säga annat än nej.

Jag kommer att uppdatera i denna kategorin så fort jag får veta något om Denice och håll i er, det kommer att bli mycket snaskiga detaljer som hon själv kanske inte vill skriva men nu när det är jag som sitter och trycker på tangenterna delar jag med mig av ALLT det jag tycker att omvärlden ska få veta.

En liten luddig update om vad som har hänt i Denices liv sen hon sist skrev på sin blogg (för nästan en månad sen):
  • Denice har ett litet jobb på g som turistguide på en longtailbåt som ska köra runt bland öarna utanför Ao Nang, bland annat en solnedgångstur med öl på stranden och en där man kryssar runt bland fyra öar, four islands
  • Denice och hennes pojkvän mr Ton har varit på semester i Chiang Mai och tog en liten sväng bort till Pai. Där såg de en polis som spelade i ett band iförd jobbuniformen och de lärde sig en liten dans till en liten låt
  • Denice fick en ny kompis som tyvärr har åkt hem till Australien igen och det är hon mycket ledsen över
  • Denice har gått ut och druckit några öl ganska många gånger det här året och det känns i hennes plånbok
Det är allt ni får veta för idag.

Ikväll ska hon nog gosa lite med sin goa och fina vän Frida, alltså jag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

De är ju fasiken tur att hon har dig som är villig att skriva! Haha! Följer din blogg ändå slaviskt men nu blir de ännu mera! Go Frida go Frida!

2011-01-24 @ 18:13:45
Postat av: agneta.olsson

Du e bäst! Kram!

2011-01-24 @ 19:52:56
Postat av: agneta.olsson

Du e bäst! Kram!

2011-01-24 @ 19:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0