Ben & Jerry har tagit min oskuld!

När bilden togs var jag så fecking jävla unik. Så förbannat unik att folk liksom blev lite upprörda när de hörde varför. Men nu är jag PRECIS som alla andra. Jag känner mig smutsig.

Jag hade nämligen aldrig käkat Ben&Jerrys.

Jag har alltid bojkottat det, för så jävla gott kan det inte vara som folk säger. Alla är ju helt till sig i brallan över hur god och underbar glassen är så jag har inte alls velat smaka den. Känt att jag blivit besviken.
Men jag och Tobbe har ju en deal, om han kommer för sent till jobbet så måste han bjuda mig på glass och idag (precis som nästan alla andra dagar) var en glassdag. Och Tobbe var inte snäll, han puttade mig och då ville jag straffa honom genom att välja den dyraste glassen. Och det var ju självklart en Ben&Jerrys.

Vad jag tyckte om den? Joo, den var visst god. Men inte så att jag släger ut 27 spänn på den lillen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0