Håll ut lite till

Snart kommer något som jag vet att ni vill se! För ni gillar mina filmer även fast de inte alltid är 100% proffsiga. Det är ju lite kul ändå. Filmade lite igår när det var fest hos Mallan. Gissa vilken låt vi lyssnade på HELA kvällen? Min nya favoritlåt som jag blir så himla glad av konstigt nog. För egentligen är den ju lite som Kissies lillebrollas superdåliga låt men den här är ju så skön att man kissar en liten skvätt i brallan.
Gissa på, rätt svar får.. Äran. Att ha rätt.

Nu snart ska jag ut och promenixa med en god vän och sedan avsluta kvällen med ett avslappnande dopp i jacuzzin eftersom det inte hanns med igår. Mor sa åt mig idag att det gått alldeles för lång tid sen jag bubblade sist och det är ju sant! Snart åker jag ju härifrån och då vill jag känna i hjärtat att jag spenderat så mycket tid som möjligt i den där bubblande maskinen. (Eller badtunnan som Dodlarn kallade den igår, hon är för övrigt portad från jacuzzin resten av sitt liv.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fest hos mange..

2011-07-10 @ 20:18:02
Postat av: Dodlarn

hahaha neeej snälla porta mig inte! ta de som en komplimang!:D

2011-07-12 @ 00:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0