Jag vill också vara där

Åh vad avundsjuk jag blev när jag gick in på Fokis blogg. Har inte kollat där sen jag kom till Sverige och så såg jag nu att hon var i Ao Nang. På min strand. I min by. Mitt hem. Eller ja, inte hemma hos mig och gosade med min kille för då jävlar men nästan.
Åh, hade jag vart där nere nu så VET jag att jag och Stella hade åkt på Foki-spaning hela veckan, läst på hennes blogg vart hon skulle åka och åka dit själva också. För så gör vi när det kommer svenska kändisar till Ao Nang. Herre jösses vi har ju jagat, Kenza och Tyra, Di Leva och Peter Magnusson och alla dem har vi ju också sett. Det är lite speciellt när de kommer till Ao Nang och så missar jag det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har läst din blogg ett tag nu, när du bodde i Ao Nang. Det är alltid roligt att läsa om svenskar som bor i Thiland och se hur ni upplever mitt land :) Just nu är vi själva i Bangkok men ska åka till Ao Nang om ett par dagar. Gillar Ao Nang väldig mycket och var där första gången för kanske 8 år sedan.

2011-07-06 @ 15:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0