Myskväll ikväll

Jag hann ta EN bild på mig själv innan batterierna dog så jag får väl bjussa på den. Ska hur som helst rulla in mot Stockholm och dricka en varm & kall tillsammans med Elin. Mitt nya favoritvin. Inte för att jag hade nåt favoritvin förut då. Okej kanske CP eller tre apor, men det var ju endast på grund av namnet minns inte ens hur de smakar.
Vin är ju inget som direkt dricks i överflöd i Thailand. Jag har då iaf aldrig druckit vin i Thailand och skulle aldrig göra det så länge inte någon annan betalade. Eller jo, jag kanske får ta och bjuda min vin-oskuld till man när jag stöter på (alltså träffar, eller vem vet?) honom nästa gång.

Ja, jag klämde precis en finne på bröstet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0