God natt

Vanligtvis hemma i landet långt bort härifrån har jag extremt mycket fritid. Alltså mitt liv är fritid. Det finns ingen annan tid, bara tid som jag kan göra vad jag vill på och det är vad jag är van vid.
Numera finns måsten. Det finns tider att passa. Somnar jag sent på kvällen betyder inte det bara att jag kommer vakna senare nästa dag utan det betyder att jag inte orkar med jobbet och sånt. Därför blir det lite bajs här på bloggen, den kommer lite i andra hand. Även fast det kanske inte märks. Men det är inte samma kärlek.

PrioRIterar när jag är inne på datorn. (Hoppas någon förstår min lilla ordvits.)

Åker till jobbet om sex timmar och 45 minuter. Slänger därför in en dagens outfit lite snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0