Imorgon har jag vart här i en vecka

Dagens outfit som är tagen med min mobilkamera. Lär inte bli några fler bilder från den nu eftersom jag råkat ha sönder min laddare och batterinivån är låg. Attans.

Idag har jag och Ellinor bilat ut till Värmdö och shoppat loss. Jag kom hem med en säck mat, schampoo, balsam och duschcreme. Så jävla värt! Har tvål för cirka två år framåt nu och hela flaskan kostade 20 kronor.

Imorgon är det fredag, Orminge karnevalen. Ska väl dit en sväng och kolla läget men måste ändå se till att komma i säng i tid för det är ju en dag på lördag med. Och den dagen ska spenderas med jobb.

Livet är ganska gött just nu tycker jag även fast jag vill krama lite på min kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0