Nu är porrummet komplett

Åhå ensam idag med för Stella och Denice ska stanna i Surat tills imorgon :(
Sad but true. Men jag kan ju ha jättekul ändå! Kolla på mina nya fiskar som jag köpte igår, Joppe number 2 och Joppes wife number 2 heter de. Fast de är jävligt tråkiga för de äter inget (dör väl snart så jag kan köpa nya roligare fiskar, funderar på minihajar) och så sitter de och trycker i ett hörn. Kanske ska stoppa ner fingrarna och röra om lite i grytan så det händer något.

Nej, men jag tänkte faktiskt vara lite sofistikerad idag, sätta mig på stranden i en sån där hydda med en cha yen och en god bok. Men innan det måste jag in till Ao Nang och boka visarun. Hatar att boka saker här. Det finns så himla många ställen att boka på, vartannat kontor nere i Ao Nang är en touristagency så jag skulle vilja stanna på vartenda ett och fråga hur mycket det kostar så jag inte råkar boka något som är dyrare än nåt annat.

Ska väl ta tag i mitt liv nurå.

Btw så blev soffbordet helt underbart. Svart och glänsande (eller brunt och skrovligt)!
Passar jättebra i vårt rödsvarta porrvardagsrum. Tänkte skriva att det enda som saknas är lite röd belysning men det har vi ju redan. Herre jösses, någon som vill komma hem till oss och spela in porrfilm? Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0