Tacoskväll och bulldag

Första natten utan min andra halva gick väldigt bra faktist. Var lite ensamt men hade varit för trångt i den lilla sängen jag sover i just nu. Elin var här i igår kväll och käkade tacos med oss. Idag ska jag nog tvätta lite kläder och kanske baka lite kanelbullar!
På måndag börjar jag ju jobba! Surprise för de som inte visste det men så är det och då måste jag ju ha en massa bullar hemma tills när jag kommer hem från jobbet helt medvetslös (som jag antar att jag kommer vara den första veckan).

Sen så går ju jorden under idag. Låter bekant? Japp.
Har bestämt en date på skype med Ri lite innan klockan är sex i Thailand så vi ska prata lite och tala om för varandra hur mycket vi älskar varandra och sen ska jag kolla på när jordbävningen startar hos honom och hur han sorgligt nog dör. Kommer att bli sorgligt men vi ses ju i himlen.

Tacos igår kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0