Tick... ... ... tack... ... ... ... tick... ... ... ... tack... ... ...

Dagarna går fort när man jobbar men annars.. Seriöst vad händer i detta land? Tiden står stilla, försöker intala mig att sommaren snart är slut men sen vaknar jag till liv. Jag har varit här i åtta dagar. Det är ingenting. Varför går tiden så långsamt? Har den stannat? Gick jorden under den 21 maj utan att jag märkte något?

Jobbade i morse. Timmarna rullade på snabbt och jag var hemma igen på nolltid. Åkte ut en sväng till Värmdö och hälsade på min kusin med familj, vilade, kollade på tusen avsnitt av How I met your mother och ändå är klockan bara barnet.
Ska sova tidigt ikväll. Kvart över nio. Ska sova i nästan tio timmar tills jag börjar jobba igen.

Jobba, sova.
Jobba, sova.
Jobba, sova.

Hoppas att tiden går fort för jag har tråkigt och saknar viktiga människor i mitt liv.
Saknar Ri väldigt mycket idag. Vill kramas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du tillbaka till Thailand

2011-05-28 @ 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0