Tur är väl det

Idag har jag suttit på (?) Mariatorget med Elin och filosoferat om livet. Det var varmt och skönt, hade bara linne på mig (och byxor) och frös inte en endaste liten smula. Mumsade i mig marabou mjölkchoklad. Njöt av min sista semesterdag helt enkelt.
Är taggad på att börja jobba som fasen!

Ska ta en liten promenad och se om Stellas mor möjligen är hemma och kan låna ut Stellas adapter till mig så jag kan ladda min telefon. Hoppas annars kommer jag inte att ha någon telefon på några månader. Eller så får jag väl köpa mig en egen adapter.

Sverige är inte extremt kallt men det är inte varmt i det här landet på kvällarna eller i skuggan eller när det blåser. Min näsa är iskall hela tiden, ilar och gör så himla ont. Den är supertorr intui och jag försöker att bara andas med munnen för det gör verkligen ONT!
Är en liten ihoptorkad skinnflisa just nu trots att jag smörjer mig. Finnarna har även börjat bygga bo i mitt nylle. Det här landet gör mig verkligen inte snygg. Men vad fasen min kille kan ändå inte se hur ful jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0