Tur att det kom tillbaka iaf

Jag städade badrummet idag, skurade väggar och golv så in i bomben noga .. Ri har tidigare varnat mig för medlet som jag rengjorde med, sa att jag inte fick ha det på mina händer.. Det hade jag. Jag fjällar på tassarna, kan det ha något med det att göra? Ska inte fråga Ri.
Det sved ordentligt på min högra tumme där jag har ett skärsår och bultade gött på min vänstra tumme där jag fått nageltrång IGEN (två gånger på en vecka på samma finger hur är det möjligt?).

Har varit lite nere, lite deprimerad, stressad, självmordsbenägen och förbannat arg på en inbrottstjuv som vi måste ha haft här för någon vecka sen. Personen stal mitt USB-minne som satt fast i min dator (med mitt CV på så jag inte kunnat söka jobb) och nu har den jäveln smugit tillbaka in i mitt hus och lagt det mitt på mitt nattygsbord!! För att få mig att se dum ut. Som att jag inte skulle märkt att det låg där i en vecka. Det skulle jag definitivt ha gjort och nu undrar jag verkligen vem det var.
Men nu släpper vi det och börjar söka jobb WOOOOOOOOOOOOOOOH!

Fiskarna har ännu inte ätit en liten munsbit. De vill verkligen dö svältdöden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill se mer bilder

2011-05-01 @ 20:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0