Har precis vinkat av Stella

Hon for iväg till Malaysia för att skaffa nytt visum men innan det hann vi dra en liten rissoppa-dejt. Känns så jävla skönt att solen tittar fram lite och att inget regn har kommit på flera dagar. Nu kan jag göra allt det där jag saknade så mycket i Sverige. Käka rissoppa till frulle med lite friterad deg och cha yen.

Nu ska jag vänta på att tvätten torkar (är det ens en sysselsättning?) och sen ska jag slänga i en till tvätt i maskinen. Helt otroligt vad gott det luktar i tvättkorgen. Lite småfuktiga lakan och svettiga kläder som har legat där i lite drygt en vecka om jag gissar rätt. Bäst att jag tar itu med det där så fort som möjligt innan härliga små djur börjar bygga bo och odla mögel.

Fick bli en liten bild på Leo från en gång för länge sen när vi käkade rissoppa. Han var inte med idag så det blev en ganska lugn och sansad frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0