Mmmm

Ikväll blir det nog sambomys istället. Denice kom hit igår och tog upp hela soffan så stackars Ri fick fly in i sovrummet med sin dator. Själv fick jag ligga på gästsoffan (den osköna) och genomlida en film som jag sett ungefär 400 gånger.
Fruktfatet blev ju också misslyckat. Skulle skära upp vår trekilosmelon men den var rutten. Fick iaf gnaga lite på mina dyra longong, hittade några på marknaden igår. Verkar som att det är ont om dem i år tråkigt nog.

Gymmade lite lätt i morse. Imorgon tror jag att jag ska ta det lugnt med det. Får ju inte bli för mycket nu i början så man tappar suget. Varannan dag är ju bra va.

Har länge tänkt visa er det bästa godiset i Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0