Sicken kväll va

Oh lord. Döda mig. Denice tvingade ut mig igår och satte sig på mig så jag inte kunde kravla hem vid läggdags igår kväll. Därför är jag aningen trött idag. Har sån jävla träningsvärk från träningen igår.

Eller okej. Jag hade jättekul igår. Var taggad som en liten mus och ägde alla på dansgolvet. Shottade lite. Käkade lite snacks. Drack en massa öl. Träffade gamla grabbarna i bandet. Käkade en halv burgare på donken som jag betalade jävulskt dyra pengar för. Ville ha en burgare men fick en jävla meny.

Ingen kamera fick följa med ut och det kanske var tur. Nu finns det bara ett fåtal videos på Denices telefon när jag dansar för henne. Säg till om ni vill se så kanske jag kan fixa nåt.

Ikväll blir det nog sambomys. Hemma. Framför teven. Med ett stort fat med frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0