Tur man har ibland

Hur jävla typiskt? Har jag lov att bli förbannad? Hur fasen kan det regna så överjävla mycket heela natten? Det har regnat så mycket att jag legat vaken och oroat mig för att huset ska lossna från sitt fäste och flyta iväg. Kanske hade det varit skönast om det hänt. För jag mår inte alls bra.
Jag förstår inte hur det kan ösa ner hela natten och så fort det börjar bli dags för min vårdare att bege sig till jobbet så slutar det regna. Vilket betyder att han inte kan stanna hemma och ta hand om stackars lilla mig.

Tur att man har världens bästa kompisar då. Som ringde precis och ville komma hem och ge mig frukost på sängen. Lillen killade dessutom mig på ryggen HELA vägen när jag körde honom och hans mor hem igår. Det är en ganska lång väg.

Finns det något finare än du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0