Busy woman for real

Idag ar en ganska bra dag men jag kanner nu att jag borjar fa lite nacksparr. Men det ar nog for att jag sitter med iPaden i knat och killar nerat. Men sa har jag inte suttit hela dagen. Jag har vart med annelise och Oliver och nu har jag lart mig allt jag behover veta om den lilla knodden (hoppas jag) sa pa mandag borjar jag mitt nya jobb som nanny!

Jag ska ta hand om lillen de dagar som hans far och mor jobbar sa det kommer att bli kul!
Resten av hogsasongen kommer alltsa att bli busy for mig med skola, bebis och jobb.

Kommentarer
Postat av: anna

aha nice :) spännande med nanny! hoppas det går bra =)

2012-01-03 @ 21:59:33
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0