The soundtrack of my life

Satt på jobbet för några timmar sen och skrev om att jag inte hade något att göra men så hann jag inte publicera det innan jag for hem för helt plötsligt hade jag en massa att göra. Så det var ändå en bra dag även fast jag pratade med några norskar som måste varit från nordnorge för jag förstod bara vartannat ord de sa. Men det gick finfint ändå. Och det tackar jag norska Paradise Hotel för.. För under mina två månader i Norge lärde jag mig inte ett skit.

Okej jag lärde mig säga duka på norska.

Annars då.. Jo, det har flyttat in en råtta i mitt kök. Perfekt tajming nu när Ri lämnat mig.

Den här låten tyckte Pappa England passade mig bra. För att jag sa "I don't know what to do.. There's a rat in my kitchen!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0