Han är efter oss

Det läskiga jag såg i Krabi town var en man! Men inte vilken man som helst utan en man vi mötte i Penang.. Och det läskiga var att när jag tog upp min kamera för att dubbelkolla att det var han så såg jag att han var med på TVÅ bilder. Jag visste ju att han var med när vi satt på reggaebaren.

Jaa jag vet att jag ser helt koko ut.

Men nu måste ni svara mig Denice, Jessica och Sara.. Märkte ni att han var med på Slippery Señoritas? Var det bara jag som inte la märke till honom där? Fast jag till och med knäppte en ganska smaskig närbild på honom..


Han snackade en del med Denice om att han var jävligt sugen på att komma till Krabi och jobba.. Och hon bara öste på med information om var vi bodde och så. Och nu jävlar har han tagit sig hit!!

Jag har en känsla av att han vill döda mig. Jag vet inte varför.

Så om jag blir mördad eller mystiskt bara försvinner så vet vi vem ni ska misstänka!

(Och vems fel det är, Denices alltså.)

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA! Jo, honom minns jag! Helt plötsligt dök han bara upp där inne på Slippery... Minns honom fran reggae baren ocksa. Vad laskigt att du sett honom i Krabitown! Haha, kanske en stalker ;)

2012-01-23 @ 19:50:31
Postat av: Spraket i telefonen

Hahaha mycket roligt :)

2012-01-26 @ 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0