Här sitter jag och gottgottar mig


Med en rykande kall (kan man säga så? Jaa, i det här varma landet iaf) cha yen!
Har precis kommit hem från en liten resa in till Krabi town och tillbaka. Gick på mindre än en timme fast jag stannade och tankade moppen hos en man som verkade vara helt kär i mig och ännu ett litet stopp utanför moskén för att köpa en av de bästa isteerna i stan.
Åkte in till skolan och hämtade mitt pass och massa papper som jag behöver när jag ska åka till Malaysia och köpa nytt visum nästa vecka. Om exakt en vecka.

Den här gången ska Penang bli kul! Jag och Denice bestämde oss för att vi ska göra visaruns till något roligt istället för en smärta i stjärten och det blir ju bra eftersom jag inte ska ha turistvisum denna gång och därför måste stanna lite längre i Penang. Men vi ska hitta på något kul.
Och sen så ska vi få sällskap av en av mina fans!! WOOH yes.
Hehe, okej då en som läser min blogg då.

Förrsten så stekte jag pannkakor till frukost och åt med glass. Gott ju.

Kommentarer
Postat av: "ditt fan"

Det blir skit bra!

2012-01-11 @ 11:28:34
Postat av: Birk Borkason

Om du ska vara i Georgetown finns det en ashäftig klubb. Den heter slippery señoritas, tjing tjing!

2012-01-11 @ 13:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0