Job 2 do tonight!

Wiiie ikvall ska vi pa job 2 do! Forra gangen han var har sa fick jag inte lov att ga for min pappa, oj jag menade Ri (som bestammer over mig som en pappa) men den har gangen gick det bra!
(Anledningen till att han inte ville att jag skulle ga var for att han inte ville att jag skulle bli dodad av alla galna minihuliganer som brukar stryka omkring pa konserter. Typ sanna dar vidriga smakillar som ranade Stella och Denice.)

Men idag har vi vart pa marknaden och Ri har kopt ett tre meter langt svard som han ska skydda mig med hela kvallen. Hoppas inte det blir problem att komma in i baren med det. Men asch da, det har ar Thailand, allt gar att losa med pengar.
Och det som inte gar att losa med pengar, gar att losa med annu mer pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0